Вижте симулация на действието на гребния тренажор Concept2 Модел D.

 
Желаете ли да разработите собствена тренировъчна програма като използвате нашия гребен тренажор? Започнете оттук.

 
Тренировка на деня - в библиотеката ни с тренировки в Интернет можете да намерите най-добрата за Вас тренировка за всеки ден.
Нито един спортен уред не може да работи вместо Вас, така че Вие ще трябва да поработите с него! Тъй като държим тренировките по гребане да бъдат интересни и ефективни за Вас, за последните 15 години сме разработили редица програми за различни групи спортисти - от професионалисти и атлети, участващи в състезания, до хора, практикуващи обща фитнес-подготовка и контрол над теглото. За да има полза от нашите програми, първо ще Ви запознаем с техниката на гребане.

Как да се научим да гребем

Помолете някой да Ви гледа докато гребете, за да сравни положението и движенията на Вашето тяло с тези на видеото. Внимавайте да не гребете силно, докато не усвоите техниката.

Общи препоръки за начинаещи

  • Нагласете ниво "3" за начинаещи. Отначало ще Ви се стори лесно, но когато свикнете с движението и колелото на маховика се завърти по-бързо, съпротивлението ще нарастне.
  • Водете дневник на тренировките. Използвайте календар, компютър или тефтер (който можете да получите безплатно от Concept 2). Препоръчва се редовно да отчитате Вашите успехи. Не забравяйте да отбележите всеки метър, за да се присъедините към нашия клуб "Милион Метри", когато ги постигнете.
  • Намерете си партньор за компания и по-лесно ще свикнете с редовните тренировки.
  • Изпълнявайте упражнения за разтягане преди и след всяка тренировка.
  • Загрявайте в продължение на 5 минути, редувайки леко гребане с 10-15 силни и бързи загребвания ("spurt").